Ідэя Х — Аляксандр Краўцэвіч

Ідэя Х — Аляксандр Краўцэвіч

Еўрарадыё

4 года назад

9,615 Просмотров

Ссылки и html тэги не поддерживаются


Комментарии:

Arvydas Skamaročius
Arvydas Skamaročius - 21.10.2023 19:00

ŠTO TY KRAUČEVIŠ SRIOŠ NA LITVŪ ŠTO NIČEVO SVAJO NIEIMELI KTO STVARIL VKL ! LIĖOVAKIE BALTY NE BEKARŪSY!

Ответить
Vasa
Vasa - 11.10.2023 15:26

Маскаль дурны😂

Ответить
Jonas Redeckis
Jonas Redeckis - 20.09.2023 21:05

Traktorysty hotiat svoju sranū🤣

Ответить
22 2
22 2 - 15.09.2023 12:38

класны гісторык. і слухаць прыемна. за такім чалавекам я пайшоў бы

Ответить
Александр Ребко
Александр Ребко - 14.09.2023 19:31

Зборышча бескарысных лазераў. Хто быў нікім, той стаў нічым.
🇧🇾🇧🇾🇧🇾🇧🇾🇧🇾

Ответить
BELARUS FREEDOM
BELARUS FREEDOM - 11.09.2023 19:13

Пераглядзеў у верасні 2023. Гаруноў просты мудазвон. Сп.Краўцэвіч акрэсліў асновы Нацыянальнай ідэі. Добра што гэтага рускамоўнага татарына прыбралі з Еўрарадыё. Больш прыслухоўвайцеся да дыпламаных спецыялістаў.

Ответить
Лилия Книга
Лилия Книга - 28.05.2023 23:38

Что вы прицепились к этой Эстонии? Прицепись к Штатам и Израилю!

Ответить
Лилия Книга
Лилия Книга - 28.05.2023 23:18

А у лысика проблема з мовай?
Что за чушь он несет?
В Беларуси была сотня шляхецких семей, около 15 могучих магнатских родов, масса военной элиты типа Даваида Городенского и Андрея Полоцкого, было около 18 действующих католических орденов, около 60-75% еврейского населения в городах и местечках. Огромный процент ремесленников, торговцев, промышленников, учителей... Какой процент крестьян было-то у нас, типичных, забитых, необразованных?
Подскажите ему, что хмыкать и угукать кадждые 20 с - это очень "па-сялянски".
Сапега был великим миценатом - при чем он вообще в определении нации?
Почему он мычит каждые 20 секунд? Первый раз такое слышу? Это что-то плебейское?
В Польше не все хороше с демократическими союзами?
В Венгрии нет демократии!?
В росеюшке зато все хороше!!!

Ответить
Katja
Katja - 03.02.2023 11:36

Добрая нацыянальная ідэя. Дзякую.

Ответить
Andrei Vottakoi
Andrei Vottakoi - 24.11.2022 12:22

Гэта лепшы выпуск Еўрарадыё! Гэта я вам кажу з 2022 года!

Ответить
Кудлаты Вожык
Кудлаты Вожык - 01.11.2022 12:55

Я бы на месте кравцевича не сдержался и сказал бы со ведущему что он идиот.

Ответить
Grinnie Jax
Grinnie Jax - 17.06.2022 03:10

Цалкам згодны з Алесем Краўцэвічам. А вось яго суразмоўца цягне да цемры, на мой погляд.

Ответить
Баба Маня
Баба Маня - 27.05.2022 19:33

Ушлёпак

Ответить
Žyhimont Kiejstutavič
Žyhimont Kiejstutavič - 23.05.2022 16:20

Дзякуй за гутарку. Алесь Краўцэвіч самы лепшы беларускі гісторык.

Ответить
Ліцьвін
Ліцьвін - 16.04.2022 21:50

Вялікі дзякуй за цікавую гутарку

Ответить
Vadzim Aleksandrovič
Vadzim Aleksandrovič - 14.02.2022 11:00

Nia ûsio adràzu 🗡️ Žàbak nalèžyć hatavàci pavòlna 🐸 Biełarùskich asablìva pavòlna. Nàcyja nie daśpieła 'šče 🐉✨🔪

Ответить
Цукеркі Ровар
Цукеркі Ровар - 11.11.2021 23:12

Жыве Беларусь !!!!

Ответить
ПРА
ПРА"ў"ДАР 📻 - 30.09.2021 21:10

Такiя як Крауцэвiч павiнны быць кiраунiкамi кафедры гiсторыi у БДУ. ⚪🔴⚪

Ответить
Selvestor Vivat
Selvestor Vivat - 29.09.2021 19:49

Усе дыктатары мацуюць уладу на нацыянальным падмурку і толькі Лукашэску ненавідзіць усё што звязана з нацыянальнай спадчынай. Што не так?
Лукашэску бальшавік. Такія ненавідзяць народ, нацыянальную культуру, гісторыю і не прызнаюць ніводнай асобы у гісторыі акрамя сябе.
У Лукашэску неможа існаваць Вялікага Княства Літоўскага, не можа існаваць Беларусі якая абвясціла незалежнасць ў 1991 годзе. У Лукашэску не існуюць ніякія гістарычныя асобы, ні Міндоўг, ні Радзівыіл, ні Хадкевіч, ні Машэраў.., ні хто. У Лукашэску існуе толькі ён бальшавік і нікога акрамя яго. Існуюць толькі ягоная улада і ягоныя ябацькі, астатнія для яго альбо тыя каго належыць пераваспітаць, альбо тыя каго належыжыць знішчыць.
Лукашэску вораг Беларусі, вораг беларускага народа, вараг беларускай спадчыцны, вораг беларускай будучыні.

Ответить
Selvestor Vivat
Selvestor Vivat - 29.09.2021 19:40

Усе дыктатары мацуюць уладу на нацыянальным падмурку і толькі Лукашэску ненавідзіць усё што звязана з нацыянальнай спадчынай. Адказ просты.
Лукашэску бальшавік. Такія ненавідзяць народ, нацыянальную культуру, гісторыю і не прызнаюць ніводнай асобы у гісторыі акрамя сябе. У Лукашэску неможа існаваць Вялікага Княства Літоўскага, не можа існаваць Беларусі якая абвясціла незалежнасць ў 1991 годзе. У Лукашэску не існуюць ніякія гістарычныя асобы, ні Міндоўг, ні Радзівыіл, ні Хадкевіч, ні Машэраў, у Лукашэску існуе толькі ён бальшавік і нікога акрамя яго. Існуюць толькі ягоная улада і ягоныя ябацькі, астатнія для яго альбо тыя каго належыць пераваспітаць, альбо тыя каго належыжыць знішчыць.
Лукашэску ворага Беларусі, вораг беларускага народа, вараг беларускай спадчыцны, вораг беларускай будучыні.

Ответить
Selvestor Vivat
Selvestor Vivat - 29.09.2021 19:29

Аляксандр Краўцэвіч неразумее чаму дыктатар Лукашэску не абапіраеца на нацыянальнцую гісторыю сваёй караіны як гэта робяць іншыя дыктатары? Адказ просты. Лукашэску бальшавік-сталініст. Яму бліжэй Чырвоныя хімеры з Камбоджы, н малюе увесь культ выключна вакол сябе. Такія не могуць нават уявіць што акрамя іх бальшавікоў гісторыя Беларусі мае Міндоўга, Альгерда, Сапегу, Хадкевіча і іншых гістарычных дзеячаў.

Ответить
Selvestor Vivat
Selvestor Vivat - 28.09.2021 19:05

Нацыянальная ідэя – гэта ідэялогія якая спрыяе захаванню і гарманічнаму, вольнаму і годнаму развіццю беларускага народа, камфортнаму жыццю беларусаў, не ушчымляючы правы усіх іншых народаў якія жывуць на тэрыторыі Белрусі.
Нацыянальная ідэя - гэта камфортнае, вольнае і годнае жыццё жыццё беларусаў у вольнай, дэмакратычнай, еўрапейскай Беларусі.

Ответить
Selvestor Vivat
Selvestor Vivat - 28.09.2021 18:37

Жыве вольная, незалежная, дэмакратычная Беларусь.

Ответить
Selvestor Vivat
Selvestor Vivat - 28.09.2021 18:37

Вялікі шчыры дзякуй! Вельмі годны і добры госць! Заклікайце часцей! Жыве вольная, незалежная, дэмакратычная Беларусь.

Ответить
Birute Velyvyte
Birute Velyvyte - 13.09.2021 13:36

letuvisi belosisi. A ty Kr,,,, mozez prissvojit istoriju Rimskoj imperii.

Ответить
Hero [Хиро]
Hero [Хиро] - 03.09.2021 17:50

Калi ласка, часцей запрашайце на размову паважанага Алеся Крауцэвiча.

Ответить
Hero [Хиро]
Hero [Хиро] - 03.09.2021 14:41

Вялiki дзякуй за iнтэрв"ю! Вельмi цiкава слухаць Алеся Крауцэвiча!

Ответить
Іван Стома
Іван Стома - 16.07.2021 19:22

"Людзі з вышэйшай адукацыяй" лічуць, што без расейскай нафты нам застанецца толькі "бульбу садіть")) Геаграфія, гісторыя, грамадазнаўства школьнага курсу за 5-8 класы, падобна, найвышэйшая адукацыя...

Ответить
DonCossackRu
DonCossackRu - 05.07.2021 00:12

Спасём Белоруссию от Польши и ее пятой колонны!!!

Ответить
RESISTANCE studio LUDAMANT
RESISTANCE studio LUDAMANT - 10.06.2021 10:24

з выказваньняў Краўцэвіча бачна, што ен па вушы сядзіць у РУССКІм МІРы, то бок ен не разабраўся ў этнічным паходжаньні так званых "белыхрус-сцаў""... Краўцэвічу, замбаванаму расейскім імпэрскім нацыяналізмам, у ягоную тупую галаву нават не прыходзіць простая рэч, што мы аніякія ані белыя ані фіялетавыя русы... Краўцэвіч цягае на ілбе маскавіцкую шнягу пра нейкіх хімерычных славянаў... Такім чынам ен па вушы сядзіць ў ідэалагічным палоне масковіі... Краўцэвіч тупа адмаўляе наша балцкае ЛІТОЎСКАЕ паходжаньне насуперак навуковым фактам... Краўцэвіч і польскі Латышонак - есьць пасьлядоўнікі імпэрскага ЗАПАДНО=РУСІЗМу а ля КОЯЛОВІЧ з папоўскім кантэнтам... ДАЛОЎ НЕВУКАЎ-ПСЕЎДАГІСТОРЫКАЎ. "Прыйдзе НОВЫ А МУДРЫ ГІСТОРЫК..." Янка КУПАЛА

Ответить
new000kartman
new000kartman - 30.05.2021 22:08

Ну и каша! Эстонцы стартанули , как Гагарин? Куда?
А второй дискутëр то же хорош - как встроить вторую мировую войну и победу СССР в ней (историческое событие БИБЛЕЙСКОГО масштаба) , где белорусы играли ключевую (!) роль с его , мягко выражаясь, "противомосковитскими " мыслями? Вычеркнуть белорусов из числа победителей, как это сделали украинцы? Ну, да, ну, да...

Пойдут белорусы за тем, кто сможет свести во едино- и литвина на Куликовом поле, и в Грюнвальдской битве, и объяснит почему была Орша, и что делали литвины в Кремле во время смуты, где было место белорусов в 1812 году и почему, и конечно белорусов во время Великой Победы.

Ответить
Neshta Navoshta
Neshta Navoshta - 03.05.2021 17:33

"Беларусы - гэта багацце чалавецтва: наша мова, наша культура i гэтак далей" - лепей не скажаш.

Ответить
Василь Молодой
Василь Молодой - 02.05.2021 17:03

Беларусь ёсць Русь першапачаткова, а Літва

Ответить
In Sabbath
In Sabbath - 02.05.2021 14:04

упоротый персонаж. "летувисы". "не имели отношения"... все та же клиника. ВКЛ создали литовцы. Литовские княжеские роды и литовская шляхта. То что оно потом ославянилось, это факт последующий, а не первичный. И литовцам есть на чем строить свою национальную идею. А белорусы, это русины ВКЛ. Которые конечно внесли вклад, но не являются монополистами истории и наследия ВКЛ. ВКЛ было скреплено именно умом и волей литовских князей, литовцев по национальности. НИ Миндовг , ни Гедемин, ни Витовт, никакими "белорусами" не были. Они были конкретно литовцами. Литовско-язычными. Как их ближайшее окружение. Сколько можно тянуть нужную волынку, а "изначальных белорусах" и тупо воровать историю? Статут какой то приплетают, как "док")) Когда был период основания княжества, и когда издали Статут? У Кравцевича в голове ничего не расползлось по векам? Именно расползлось. Потому что это не историк, а фрик, нацеплявший мешанину фактов, наплевав на последовательность и прочий контекст.

Ответить
Olga Volha
Olga Volha - 29.04.2021 03:30

Максим Гарунов какие-то глупости говорит про сялян и князей, что якобы князья и аристократия никакого отношения к формированию беларусов не имели. Простой пример: моя бабаушка из Несвижа, сейчас в Несвиже живут и друзья, и родственники, так вот до сих пор остаётся ещё какое-то влияние от Радзивилов на культуру, поведение,привычки и особенности языка местных жителей! Хотя сейчас в меньшей степени, чем даже при СССР.

Ответить
LoneWarrior
LoneWarrior - 14.04.2021 07:47

разважанні спадара Гарунова гэта, прабачце, цалкавітая недарэчнасць. якаясь скрыўленая логіка мыслення, жаданне з жабы зрабіць мыла. дзякуй спадару Краўцэвічу за вытрымку і абгрунтаванае тлумачэнне.

Ответить
Татьяна Ермакова
Татьяна Ермакова - 05.04.2021 20:12

Обязательно, нужна, национальная идея!!!

Ответить
FAROLERO
FAROLERO - 04.04.2021 08:49

Крауцэвич - будучы міністр культуры. Калі пагадзіцца. Гэта быў бы вялікі крок нацыі да самасвядомасці.

Ответить
Natallia Pontus
Natallia Pontus - 29.03.2021 16:46

Якi ж прыемны чалавек Аляксандр Крауцэвiч. Гатовая слухаць яго бясконца! Дзякуй! Вы мой зямляк, гродзенец. ✌🌷👌

Ответить
Алекс Асташов
Алекс Асташов - 26.03.2021 21:47

Интересно, а диплом у него советского образца?

Ответить
Марина Ковалевская
Марина Ковалевская - 23.03.2021 09:13

А разве генетически Виленский край не те же самые белорусы, только перешедшие най балтский язык?
Была Грибовская, стала Грибаускайте.
И почему это белорусы славяне? У нас очень сильный балтский субстракт, и язык изначально был балтский, в некоторых деревнях до сих пор остался. Здесь жили гепиды, потом пришли готы, потом викинды, и славяне тоже замешались, но в итоге, нельзя сказать, что мы славянский народ.
Мы взяли славянский язык, но генетика от этого славянской не стала.
А меря, мордва, весь, эрзя и т. Д. Сейчас называются русскими.
А гены у русских какие? Наверное смесь угро финских и тюрских.

Ответить
Nerijus Gudas
Nerijus Gudas - 21.03.2021 19:00

Skazki do belorosow

Ответить
Денис Адамин
Денис Адамин - 20.02.2021 00:11

Цалкам згодзен з Алесем Краўцэвічам! Нельга вывучаць гісторыю беларусаў з канца 19-пачатку 20 стагоддзяў. Гэта тое самае, што вучыцца чытаць па апошніх літарах алфавіта без ведання пачатковых. Гістарычная памяць - гэта прыватны выпадак духоўнасці, сталасці чалавека. Без духоўнасці немагчыны чалавек. Толькі я дадаў бы, што другім крылом гістарычнай памяці павінна быць маральнасць. Гэта захавае нас ад заносу ў адмоўны нацыяналізм. Выжывае ў гісторыі толькі найбольш маральны народ. І мы, беларусы, павінны пра гэта ведаць. Дзякуй спадару Краўцэвічу за яго агромністую працу па адраджэнню гістарычнай памяці і яе папулірызацыі!

Ответить
Halina Bitel
Halina Bitel - 18.02.2021 21:23

Я вельмі выбачаюся, але хто гэты рускамоўны таварыш? Я прачытала ў загалоўку імя паважанага мною гісторыка і жадаю паслухаць яго вызначэнне нцыянальнай ідэі, а ніяк не навязваемую яму дыскусію.

Ответить
Svetlana Khmialeuskaya
Svetlana Khmialeuskaya - 13.02.2021 19:22

КрестьянИн или крестьЯнин? Уберите, пожалуйста, этого лысого-сипатого!

Ответить
Vasil
Vasil - 10.02.2021 23:19

Блин, хотел Крауцевича послушать - а вместо этого пол программы, крестъянский пиздёж какого-то лысого хуя.Извините за прямоту.

Ответить
Birute Velyvyte
Birute Velyvyte - 09.02.2021 15:13

"Наша Нiва", № 19 (1908 г.): "Як стаiц нацианальная справа у суседзей и сваякоу наших - литвиноу , видаць с таго, што яны у сваей роднай мове выдаюць аж дзесяць газэт (...). Семь друкуюца у Вильни, дзве - у Коуне и одна у Сейнах... Меж ними и "Наша Нiва" - аднаедзиная беларуская газецiна. А тым часам нас, беларусоу, ёсць 8 мiльёноу чалавек; литвиноу же и трох мiльёноу не набярэцца. За то литвины щыра узялися нацианальная адрадзэня (...)"
Первоочередная задача гисториков - установть, когда и в какой песочнице литвины превратились а летувисов.

Ответить
Татьяна Ермакова
Татьяна Ермакова - 09.02.2021 11:32

Беларусам нужна национальная идея и нам нужна демократия! (сменяемость власти, независимые суды, свобода слова и.т д)!!!

Ответить
Vera Murashko
Vera Murashko - 07.02.2021 19:22

А чаму вы сказали Александр Крауецевич?
Дык ен Александр ци Алесь?

Ответить
Alena Scн
Alena Scн - 04.02.2021 15:23

Спадар,Аляксандр,дзякуючы вам я цяпер ведаю больш пра сваю Беларусь.Я вельмi хачу размауляць на сваёй мове без боязi крытыкi як гэта было у часы,калi я з вёскi паехала вучыцца у горад.Я з павагай стаулюся да iншага народу,але мае правы ,у маёй краiне павiнны паважацца.

Ответить